Monday, February 16, 2009

Maafkan saya.....

pagi tadi seperti biasa saya tunaikan tanggungjawab saya sebagai anak, hamba allah dan pelajar... saya sangkakan segala tanggungjawab saya telah saya selesaikan, tapi tanpa saya sedari, ada satu lagi tanggung jawab saya yang saya terlepas pandang atau ambil mudah... seharusnya hari ini saya membentangkan inter personal communication, yang mana termasuk di dalam chapter kelas komunikasi dalam sukan yang di ajar oleh Pn. Rezian-na... akibat lalai dan sikap ambil mudah, saya telah di marah di dalam kelas kerana tidak bersedia dgn presantation tersebut. bukan malu sebab di marah atau tidak puas hati, tapi tersedar dari angan2... akibat dari kelalaian itu saya telah abaikan apa yang sepatutnya saya lakukan... memang benar apa yang pn rezian-na ckp, saya tak boleh jadikan alasan partner saya pergi ke kelas lain jadi saya tak dapat present hari ini sebagai satu alasan.... saya seharusnya telah bersedia sedari awal lagi... saya seharusnya telah bersedia untuk present berseorangan... jika di lihat tak adalah susah pun nak buat... memang datangnya dari salah saya sendiri... tidak bersdia dan memandang ringan pada tanggung jawab tersebut dan lalai........ jadi saya harap, kawan2 semua jgnla buat kesilapan mcm ini... kita sama2 belajar dari kesilapan yang telah saya lakukan ini... dan jadikan ia sebagai satu peringatan untuk kita semua... pada pn. Rezian-na, saya pohon ampun dan maaf atas keterlalaian saya.... dan saya berjanji yang ia tidak akan berulang lagi...

1 comment:

  1. mohon maaf pada allah saya berdoa agar anda berjaya di dunia dan akhirat

    saya bangga dengan keikhlasan anda

    all the best dear

    ReplyDelete